Underhållande step pass

Jag måste bara få dela med mig av min upplevelse på dagens stepp pass. Visst det är endel kominationer som man gör, har man inte varit på passet innan så är det inte så  lätt att hänga med i början, men man lär sig.
Men tjejen idag som stod bredvid meg hade nog aldrig varit på ett tränings pass över huvud taget (men ett bra försök att börja ). Hon försökte men var hela tiden ca en halv sekund efter hela tiden, ingen takkänsla. Och när det började blir jobbigt så stod hon still och typ gav upp, drack lite vatten och bara stod och såg fånig ut. Jag höll på av dö av skratt, kunde inte titta på henne.
Ja passet gick iallfall fort. Ska bli intressant att se om hon kommer nästa onsdag......fast de tror jag inte. Jag undrar bara hur många som skrattar åt mej...:) men det bjuder jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0