Shoppning

av fiskar blev det inte dag, jag hann helt enkelt inte :) men det blir av i morgon istället :)

Fast annan shopping blev det till mej. Snälla mamman var i farten med betal kortet och vi var dock bara inne på H&M som tur var! Kort kommer i morgon på det som köptes, är helt slut nu! Köpte även en vinflaska om jag ska ge till min handledare (lagom med fjäsk!!!!), dock inte på H&M haha. Ska desutom ge den till henne på torsdag så om hon inte har tänkt att ge mig något kan hon ju köpa något fint åt mej tills nästa dag som är sista dagen på VFU. Ganska skönt, är trött på de där stället nu, men självklart kommer jag sakna alla goa barn!

Idag hade jag min uppgift (från skolan) som var till uppgift att leda en exkursion (utflykt) med barngrupp. Jag och fem barn i åldern fyra år å min handledare gick till "gläntan". Allt gick bra, det kom inget regn på oss som tur var! Det kom när vi hade kommit fram till förskolan :) å det regna inte lite heller!

Nu åker nog BIG POPPER fram, SÅ sugen på popcorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0