Promenad snack

I början av min och Jennies promenad lät det såhär:

Jennie: Snart kommer vi dit där där träden luktar torkad sperma.
Emma: Va?
Jennie: Ja du vet det luktar verkligen torkad sperma!
Emma: Åh hur vet du hur torkad sperma luktar??
Jennie: Jo du vet, det kan ju hamna lite överallt och o man inte tar bort det kan man lukta hur torkad spema luktar!
Emma: Ja en sak ska du ha klart för dej, jag ha då aldrig luktat på torkad sperma, men vad härligt att jag snart ska få uppleva denna doft då!

Väl framme vid dessa "sperma luktade träd" fick jag känna doften. Visst det luktade (kan dock inte säga säkert att det luktade torkad spema), men vi såg dock inga blommande träd som skulle avge sig denna doft. Dock trodde Jennie att det var ett träd lite längre bort, men det visade sig vara en ek! haaha vi som går natur inriktning :)

Så ni som vet och inte vet hur torkad sperma lukta! Ut i naturen och hitta denna underbara doft :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0