Lite Förfriskad? *LIVE LOGGNING*

Sitter på balkongen som vätter mot innergården.






Vår vackra innergård, dock tom förtillfället, gissa varför (svaret finns nedan)?!


Jag tror att en av våra grannar ( av typ 100 hushåll) har druckit lite för mycket. Han sitter å pratar högt (gormar) och tydligt med barnfamiljerna på gården. Jag menar, det är ju ändå tisdag! Detta beroende av honom har jag inte sett förrut, bara att han samlar tomburkar! Andreas föreslår att vi ska gå och kasta vatten på honom! Skulle vara en kul upplevelse! jag vill men törs inte...vaddå feg?

Å tro nu inte att jag bor i ett sunk område, för det gör jag inte! Mitt inne city befinner jag mig!

Nu ska han visst gå, haha gå kan jag väl inte påstå, vingla skulle jag kalla det mer! ÅH nej han ska kissar mitt på gården FRÄCHT! Nu är han utom syne....återkommer om han dyker på igen............*vad tyst det blev?*

kram

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Vilka härliga bilder!

2010-05-25 @ 00:35:25
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0