Helgen och måndag

Helgen har bara gått för fort, men jag har inte gjort något speciellt. Lördagen var vi bara hemma å plugga och fixa ordning vår lägenhet (städa). På söndagen var jag med Agge på tävling i Mantorp. Fick en fin tredje placering i första klassen som vi var så glada över. I sin andra klass var hon fyra, men bara tre placeringar. Lite surt, men någon måste ju bli fyra oxå!

Idag har jag fått tillbaka mitt biotop arbete som jag lämnade in för två veckor sedan. Jag fick dessa kommentarer: "Mycket fint och välskrivet arbete. Innehållsrikt. Jätte bra fördjupning. Det enda som jag saknar är materiaflöde". Det som efterfrågades var ett sträck i en bild jag ritat över hur energi och matria flödar i naturen. Skönt med en sån liten komplitering.
Man kunde få olika bedömningar på olika delar i arbete. I alla delar i arbetet fick jag väl genomfört, och det fanns bara  godkänd och behöver kompliteras! Även fast vi bara får G eller U så kan man ju säga att jag fick VG på detta arbete :). Skönt att denna del nu är klar! Det är bara att ta nya tag i en uppgift som jag och Jennie min kompis ska skriva om innan vi slutar skolan den 10:de! Mindre än 2 veckor kvar nu! Sen blir dt jobb för fulla muggar!

Nu ska Jennie och jag ta en härlig promenad runt strömmen och äta en glass! Just det! Var duktig i går och sprang hela 3 km utan att gå! Heja mej! Har dock inga krämpor efter gårdagen!

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0