Doggywalk

blev det i dag med DEXTER, hur söt som helst!

Han ägas av Andreas klasskompis som bor nära oss. Jag brukar låna honom ibland och gå en ordentlig promenad, kanske för lång dock idag, 1 ½ timme var vi ute. Fast vi går inte så fort, det ska ju lukta på varje träd, även lite kiss skvätt på allt å inget trotts att kisset tagit slut :)

Snart kommer min bror så jag vi planera hur resan kanske ska se ut när vi åker till Australien och Andreas i december. Jag e ju lite feg så jag tänkte att det kunde vara tryggt att ta med lillebror :) Man kan ju faktiskt bli bortrövad på en sån lång resa om man är 26 år!!


Det här skulle man ju gärna vilja uppleva vid stora

Stora barriärrevet


dit ska vi iallfall, har jag bestämt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0