Barnen har stora krav på mig!

Är nu på VFU (praktik) på en förskola utanför Norrköping. Av någon konstig anledning tror barnen att när Emma kommer ska hon göra något roligt med oss. Visst jag har uppgifter och aktiviteter att göra, men så roliga vet jag inte om de är!Den första frågan jag får när jag kommer är från en flicka 4 år: Ska jag vara med när du ska göra något med oss? Senare under dagen frågar en flicka 5 år: När ska du göra något roligt med oss idag? jag svara att jag inte alltid kan göra något roligt varje dag jag är där. Då säher hon : ÅH VAD GÖR DU HÄR DÅ? Ja de kan man fråga sig! Tyckte det var så klokt svar! Ska nästa vecka ha en liten utflykt med 5 barn, och det kommer i tystnad infinna sig svartsjuka kan jag lova! Ska bli kul att planera en liten utflykt med en liten fika!

Annars så händer inte allt för mycket. Har ätit för mycket ute torsdag till söndag, fast egentligen är det inte mitt fel! Onsdagkväll var vi ute och åt med Andreas familj för att fira hans mamma. I torsdag var vi hos mina föräldrar då min faster kommit ner från Östersund( fråga mej inte varför man bor där det nästan jämt är kallt!?) fredag åt vi Spicy hot då det var hocky. På lördagen var på Söderköpingsgolfklubb å åt lunch med farmor, min familj och faster. Söndag lagade vi faktisk kyckling och ris.

Just det i torsdags var jag och Agge på tävling i Vinåker, regna vad annars! Agge startade först i sin klass, och VANN den faktiskt! Jätte kul!!!Hon fick täcke å blommor!

Nu har jag äntligen lämnat in min biotopuppgift som tillslut landa på ca 40 sidor, vadå överarbetat? Blev mycket nöjd, får väl se vad läraren säger!

Mamma har igen vart snäll å köpt lite skor och jacka till mej!

Jacka/kavaj från Vero moda 399kr tunn å bra


Tygskor vita markeslösa 150 kr på skorett samt blå Fredd Perry 599kr på kalle sko p, båda mycket sköna!


Shorts från MQ 399kr är dock mer åt det röda hållet än vad kortet visar!
Tack tack mamma säger jag!

Nu blir det snart afro! Svettigt värre!
kram

Kommentarer
Postat av: Daniel

åååh dom shortsen vill jag ha!!!

2010-05-17 @ 21:19:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0