7 juli kommer bli den värsta dagen i mitt liv

Ja då är det bestämt när Andreas åker till Australien 7 juli för att plugga där i 6 månader. Jag har redan gråtit, haft seperations ångest, tankar om hur ledsen jag kommer att vara den dagen han åker.

Eftersom jag aldrig bott själv är detta ett stort problem att vara och sova själv om kvällarna. Men snäll som Andreas är har han lovat mig, att om jag dammuger, städar grundligt kommer jag att få ha LO hos mig under dessa månader han e borta :) Det känns väldigt bra och tryggt att Lo ska bo med mig. Det passar ganska bra också då mamma och pappa ska renovera typ hela huset vid denna tid punkt. Var och hälsade på henne hos mor och far. Vi har pratat lite om vad vi ska göra när hon bor hos mig (barnslig som jag är).

Ska bo tillfälligt hos mig. SÅ mysigt

Å ni som inte fattar varför Lo inte bor hos oss så är Andreas allergisk mot allt som har päls på sig, därav alla våra akvarier! Vi har varit hos en uppfödare som föder upp kattrasen devon rex (har mkt lite päls) men han tålde inte dessa heller tyvärr, men söta var kattungarna iallafall.

Annars så har jag de senaste dagarna skrapat ihop ett arbete om min biotop påsådär 20-25 sidor, har bara lite små fix kvar. Ska in på onsdag, men jag ska med Agge på tävling både lördag och söndag å då blir det inget gjort. På fredag ska vi på heldags utflykt med klassen till Tåkern/Omberg med buss, ska bli trevligt!

En fågel i min biotop

Björken är på g

Tog med mig lite blåbärsris från skogen. Blev fylligare! och dessutom GRATIS!

Nu ska jag snart träna, Step blir det - jobbigt värre!

Kommentarer
Postat av: klarah

åh , cool bakrundsbild!

2010-05-05 @ 17:45:15
URL: http://klaaraamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0