SOMMARLOV :)

Har jag nu kan man säga. Jag har endast en opponering kvar på torsdag. Jag har där med klarat allt under Natin kurserna! Skönt att inte har något efter sig under sommaren. Sen blir det att vila upp mig på sommarjobbat. Mina kollegor vet om detta väl :)
I höst ska jag läsa grundläggande färdigheter, var på info om detta i går, de blir nog både intressant och kul :)

I helgen (var ett par dagar sen) var jag med Agge och Magda på Strömsholms tävlingarna!

Slottet på Strömsholm

Hoppbanan framför slottet

Vi var mest bänkade framför dressyr, och när vi väl rörde på oss var där man kunde shoppa loss! Jag som inte behöver köpa några hästprylar hade pengar över till att köpa glass och godisremmar! En helt underbar dag i solens tecken. Lite bildregn på otroligt fina ponnys och hästar följer!


Vinnarekipaget i ponny klassen


Jan Brink kom 2:a i klassen svår B:1


Höga benlyft av Okeanos 1097


Kristian Von Krusenstierna vann FEI Grand Prix Special

Nu ska jag cykla till min bror jag fira honom, då han fyller år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0