Regn = sommar

Ja det är tydligen så. Har verkligen spöregnat hela natten och hela dagen, iallfall fram till nu.

Igår var jag hos mamma och pappas granne som tog stydenten. GRATTIS LISA. Snäll gammal granne som jag är ställde jag upp att både skjussa och hämta partyprinssesan! Lite svårt att sova när man vet att någon ska ringa någon gång efter 03. Sagt och gjort, 03.15 ringer Lisa och jag far ut i bilen och skjussar hem henne tryggt!

Sen upp igen vid nio, för 10 skulle jag vara hos Sandra och klippa mej! Blev så snyggt! Har inte haft denna frisyr innan, kortare bak och längre fram, blev som sagt väldigt snyggt!

Ikväll ska vi grilla hos Andreas föräldrar som just nu är i Spanien. Det är Ylva och Erik, Emma och Robert och kanske Tobbe, ska bli trevligt!

I morgon kväll ska jag jobba! Jag ska riva biljetter till insläppet när Andreas kompisar ska spela med sitt band! För detta besvär får jag gå in gratis! Tack säger jag!

Nu ska jag njuta av sommarlovet i regnets tecken!

Kom på att jag lyckades fånga ett malbarn i morse som nu är i det lilla akvariet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0