Fattig

blev jag när jag nu har köpt biljett till Australien! Hela 16 309kr exakt, t&r. Resan går 7.50 den 4:de december och hemrsa blir den 5:de januari. Detta innebär att nyår kommer att firas i SYDNEY ska bli hur häftigt som helst, och hela resan självklart också!
Eftersom Andreas fick ändra sin biljett åker han inte förrens den 10:de Juli å åker hem tillsammans med mig å lille bror!

Nu e jag trött efter att pass i folkparken med Friskis!

Mamma ringde nyss och sa att de hade vart med LO hos vetrinären. Hon hade bettet sig konstig och sprungit till kisslådan titt som tätt. Det visade sig att hon har urinvägsinfektion. Så nu ska hon äta medicin samt äta special foder. Stackars henne!
Imorgon ska vi till mamma och papap för att äta taccos och puss på LO.

Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0