Barnkammaren är full!!!

i vårt lilla akvarium. Idag när vi skulle städa stora akvariet var det fullt med små malyngel som satt på rutan. jag lyckades faktiskt fång ca 10 st som jag flyttade över i säkerhet från hungriga munnar i det stora! Det finns fortfarande i skrivande stund ca 8 st kvar, som jag ser. Finns säkert fler. Får se hur många som överlever!

Har vart med mamma på Lundby och köpt blommor idag som jag ska plantera i morgon. Före och efter bilder kommer så klart!

Snart jag vi gå och "jobba" När Newtones spelar :) Ska bli riktigt kul


Från väster: Ulfan (Erik), Rille (Rickard), Dave, Micke. Killen i mitten är ny och jag vet ej namnet!

Något som var väldigt kul var igår, när vi hade grillkväll med ylva, eric, tobbe, emma, robert och emilia. Vi åt som bara den, vi hade mer efterrätt än huvudrätt :)

Ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: FiaLisa

Vad kul! Hur går det med kampis-ynglen?

2010-06-13 @ 17:15:14
URL: http://fialisa-drdr.blogspot.com
Postat av: FiaLisa

Hoppas verkligen att de tre du har kvar överlever. Jag trodde inte att de skulle vara speciellt långsamväxande.

2010-06-13 @ 20:12:57
Postat av: Daniel

wow så så kul!!! Lycka till!!!

2010-06-14 @ 16:47:09
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0