Skogssport i stan?

Jag bara undrar om jag bor i skogen? det är fullt av spring glada och svettig orienterings tjejer och killar som springer utanför på gatan. Vilket j*vla kliv vissa har alltså! Några är dessutom från Polen (står på tröjan), undrar bara om de har helt förvirrat sig??? Men en sak är säkert, alla är väldigt fokuserade! Ska faktisk erkänna att jag själv sprang orientering i mina unga år, var väl så där medel bra! Min första pokal var pris för klubbens bästa nybörjare! Var väl sådär 10 år å hur nöjd som helst med denna prestation! De ni!

Snart blir det grillad oxfilè, jag säger som Kjella: Fint ska de va!

Ser du kontrollen?

Kram och glad valborg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0