Hon är bara för

snäll som köper massa saker till mig som är en fattig student. jag menar självklart min MAMMA. Var på HC igår mellan typ 19 och 22.30 och detta var det som fick komma hem till mig!

Inköp av mamma till mig :)


Behöver väl inte säga mer....SNYGG


Ser kanske inte så rolig ut, men så snygg 300 spänn!

Super nöjd med allt faktiskt! Men favoriterna är klockan (love rosa) kavjen i marin stil från Cubus samt handväskan från Björn Borg! Sen var det andra mest : saker man behöver ha ständigt nytt av....Fast så är det med klockor också..ni ska få se min lilla samling som jag har...börjar bli en riktig klock nörd nu!

I minsta akvariet har pappa kampfisk gjort sitt arbete för denna gång. Ynglen börjar sakta med säkert börja simma vågrätt nu, ska mata en lite droppe i kväll! Sen tog jag ut lite vatten oxå.

Riktigt duktig farsa är han, men nu blir det för honom att bara vara snygg!!!

Ikväll blir det mat från spicy hot (gott gott) men innan ska vi åka och handla, kylskåpet gapar TOMT!

Ha de bäst! Kram

Kommentarer
Postat av: FiaLisa

Kul med kampfiskungarna. Jag följer med spänning!

2010-04-24 @ 11:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0