Det ska matas...

var 4 timme helst hos kampfiskbäbisarna! Men jag är dock inte så galen så jag går upp på natten å matar! Det är VÄLDIGT många yngel, återstår att se hur många som överlever. Å ja, jag hoppas faktisk på att alla inte kommer att överleva, för jag vet inte hur jag ska lösa detta då!

Idag var jag med Agge på dressyrtävling! Kul, men domaren var VÄLDIGT snål med poäng tyvärr.

Nu har jag skrivit på mitt biotop uppsats sedan kl 14, behöver nog släppa datorn snart för idag! Men mycket fick jag gjort. Har bla fördjupat mig i blåbär, och hittade naturläkemedel med blåbär i som ska göra att man får bättre syn! Tro det eller ej! Ska ha med detta i uppsaten faktiskt + recept på blåbärs sylt! kan ju vara roligt för läraren att läsa! Än så länge rymmer uppsatsen 14 sidor, å jag är absolut inte klar än........haha mycket för läraren att läsa!

Så här marknadför de blåbärs pillren:

”Var rädd om dina ögon. Blue Berry innehåller ämnen som är speciellt nyttiga för ögat. Ge ditt öga vitalitet och nödvändigt stöd att stå emot olika påfrestningar. Skärp dig med blåbär! Rekommenderat dagligt intag: 2 tab.”

New Nordics Blue Berry är en högkoncentrerad blåbärstablett med högt innehåll av naturligt lutein som bibehåller ögats vitalitet. En dagsdos av Blue Berry består av 2000 mg torkade blåbär. Dessa antioxidantrika bär fungerar positivt på synen. Blue Berry är kombinerad med ögontröst och vindruvskärneextrakt som stödjer cellernas arbete mot fria radikaler. Blue Berry tillverkas i EU under farmaceutisk kontroll avseende renhet och näringsämnesinnehåll. ”.

 

En burk med 120 tabletter kostar 439kr, det blir 7kr/dag! Vad intressant det skulle vara att veta om det verkligen ger resultat!

Sov gott! för det ska jag göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0